Főmúzeológust keresnek Vitézy Dávid mellé
Október 1-től alkalmaznák a Közlekedési Múzeum főmuzeológusát, akit a kormany.hu-n megjelent pályázati felhívásban próbálnak megtalálni.
Október 1-től alkalmaznák a Közlekedési Múzeum főmuzeológusát, akit a kormany.hu-n megjelent pályázati felhívásban próbálnak megtalálni.
A BKK volt vezérigazgatója vasárnap vonatra szállt, de késve ért be a Délibe. Egy Facebook-posztban akadt ki a MÁV-ra.
Újabb fordulójához érkezett a Tarlós–Vitézy-csörte; Budapest főpolgármestere lehazugozta a BKK volt vezetőjét, miután Vitézy azt mondta, hogy Tarlós nem kedveli a magyar buszokat.
Nem szűnik meg a Déli pályaudvar, csak a rozsdaövezeti részek, viszont Kelenföldet elkezdhetik átépíteni – egyelőre ennyi tűnik biztosnak a fejlesztési tárca terveiből. Vitézy Dávid a koncepció kiérleléséről beszél, de őszre eldől minden. Más szakértők úgy látják, a beruházó cégeken kívül mindenki rosszul jár.
Többet között projektmenedzsereket, mérnököket, kreatív és vizuális szakembereket keresek.
Olyan, hogy BKK-projekt, soha nem volt és nem is lesz, mondja a főpolgármester, aki a hvg.hu-nak adott interjúban arról beszélt, hogy spekulatív piszkálódásnak tartja a kerékpáros közlekedés visszafejlesztéséről szóló közbeszédet. A Városliget autómentesítésével egyetért, és úgy érzi, Orbán Viktor méltányolja, hogy őt nem lehet zsinóron rángatni.
Egy nap, öt (+1) hír – amiről ma este beszélnek: sztrájkoltak a tanárok, kis balhé volt a Kossuth téren; nyitnak a boltok vasárnap; Tarlós István ismét elemében volt; kiderült, lehetett-e doppingolni a rendszerváltás előtt, és van még egy kvízünk is.
Tarlós István főpolgármester személyeskedve odaszólt Vitézy Dávidnak, a Budapesti Közlekedési Központ korábbi vezetőjének, de nem csak őt részesítette eddig verbális inzultusban. Összeszedtünk tíz mondatot, szavazzon, melyik a legdurvább!
Tarlós István a korábbinál is minősíthetetlenebb hangnemben beszélt Vitézy Dávid volt BKK-vezérről, aki a hvg.hu-nak válaszolt erre.
Eddigi talán legélesebb véleményét fogalmazta meg a főpolgármester a közlekedési központ korábbi vezetőjéről.
Nem lenne túl sok ráció a pályaudvar bezárásban a nekünk nyilatkozó szakértők szerint. A terv szembemegy az EU-s folyamatokkal és előírásokkal, a kormány a saját vállalásainak is keresztbe feküdne a Déli beszántásával. Emellett értelmét vesztené számos más közlekedési fejlesztés, és rengeteg embernek okozna bosszúságot. Valamint eszméletlen sokba kerülne.
A korábbi BKK-vezér Vitézy Dávid hosszú bejegyzésben rohant ki a BKK lefokozása miatt. Szerinte Tarlós István a hibás, aki nem érti, hogy 2016-ban nem az autósok körül forog a világ.
Vitézy Dávid, a Budapesti Közlekedési Központ korábbi vezére lett a Magyar Műszaki és Közlekedési Múzeum új igazgatója.
Vitézy Dávid közösségi közlekedési miniszteri biztos, volt BKK-vezér szerint nincs szükség a MÁV és a Volán-társaságok összevonására, de létre kell hozni egy mindkét társaság fölött álló megrendelő szervezetet.
Vitézy Dávid miniszteri biztos (és volt BKK-vezér) Facebook-oldaláról kiderült.
Közösségi közlekedési koncepciót kidolgozó biztos lett Vitézy Dávid, a kinevezés február 1-jétől július 31-éig tart.
Nem a főpolgármester tett feljelentést, hanem a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) vezérigazgatója, és nem átadási jegyzőkönyvről, hanem a BKK "teljes informatikai adatvagyonának" elviteléről van szó a BKK előző vezérigazgatója, Vitézy Dávid ellen tett feljelentésben - közölte a cég péntek este az MTI-vel.
Vitézy Dávid szerint a Budapesti Közlekedési Központtól való távozásakor minden szabályosan történt az átadás-átvételi eljárásban, és a BKK vezérigazgatója által aláírt közlemény minden alapot nélkülöző vádaskodás.
Az igazgatóság döntése alapján a Budapesti Közlekedési Központ üzleti titok megsértésének megalapozott gyanúja miatt feljelentette VI. és VII. Kerületi Ügyészségen a közlekedési társaság korábbi vezérigazgatóját, Vitézy Dávidot – közölték péntek délután.
Napok kérdése, és Vitézy Dávid a BKK előző vezetője kormányzati tisztviselővé válhat. Február elejétől a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium (NFM) alkalmazásába kerülhet, és ha valóban a MÁV–Volán-integrációt irányító kormánytisztviselővé válik, akár Tarlós István orra alá is sok borsot törhet – ha akar.